Sikkerhedsting??

Efter min server blev lagt ned, er jeg blevet ret opsat på at det ikke sker
igen. Det er muligt at det er mig der ikke er dygtig nok, men jeg kunne godt
tænke mig lidt diskussion af fikse måder at øge serversikkerhed på.

Derfor synes jeg at det ville være interessant at høre hvad I kører af
sikkerhedssoftware og -tilpasninger.

1. Hvad gør I for at registrere mislykkede angreb, og hvad gør I på grundlag
af registreringerne (det er jo i praksis flere gange dagligt!)?

2. Hvad gør I for at opdage vellykkede angreb?

3. Hvordan forhindrer I dos-angreb?

4. Hvordan sikrer I php?

Flemming