Re: LTSP workstation (i386) med Debian under RedHat LTSP host

On Fri, 18 Aug 2006 13:38:48 +0200 Admir Trakic wrote:

> Korrekt, RH er Red Hat.
> Fordi jeg efterlyser debian løsning til ltsp klient.

Vi snakker om diskløse maskiner som skal køre X11, ikk'?

Vil du at klientens X11 server (dvs. den del hvor der er tilkoblet
mus, tastatur og skærm) skal køre Debian?

Eller vil du at klienten logger på en Debian X11 desktop (dvs.
præsenteres for Debian menuer hvor der afvikles Debian programmer)?

Det første kan lade sig gøre på en Redhat server med noget håndarbejde.

Det andet kræver at Debian kører på serveren.

> Du menel vel RPL?

Korrekt, RPL.

Hm - jeg vedligeholder selv pakken, men kan alligevel ikke huske dens
navn. Det er et stykke tid siden jeg sidst havde adgang til en maskine
(den hed vistnok IBM Netvista) som brugte RPL.

> Du har forkert mening....

Så siger vi det. Det orker jeg ikke at slås om idag.