Den leverer denne email:

"Author: /srv/commit-email.pl: `/usr/bin/svnlook info dev -r 2' failed with this output:
Date: svn: Can't open file 'dev/format': No such file or directory
New Revision: 2

Modified:
Log:

/srv/commit-email.pl: `/usr/bin/svnlook diff dev -r 2' failed with this output:"
svn: Can't open file 'dev/format': No such file or directory"

Lidt om mit setup, apache2, med svn over https, svn kongurationen:
 <Location />
    DAV svn
    SVNParentPath /srv/svn
    AuthzSVNAccessFile /srv/svnauthzfile
    Satisfy Any
    Require valid-user
    AuthType basic
    AuthName "SVN Repository"
    AuthUserFile /srv/svnusersfile
    SSLRequireSSL
    SVNAutoVersioning On
 </Location>

Ved en søgning lidt frem og tilbage har jeg bemærket at denne fejl også kan findes i et par mail lister, men jeg har ikke fundet præcis denne fejl i et brugerforum.

Til info kan jeg sagtens committe checkout'e osv.

Nogen der har oplevet denne fejl, eller ved hvad jeg har gjort galt?

På forhånd tak.

Mads