Opsætning af firewall i /etc/init.d

Jeg har installeret et firewall skript, /etc/iptables_rules.cfg, via
knetfilter i 2.6.8-3-686 Debian Sarge, men det bliver tilsyneladende ikke
startet når jeg booter.

Nu har jeg konstrueret skript i /etc/init.d og /etc/rcS.d med
"cat /etc/iptables_rules.cfg | iptables-restore"

men burde det ikke sættes op automatisk? I forbindelse med mason pakken
har der vist været påpeget noget lignende:

http://www.securityfocus.com/bid/15019/discuss

Andre diskussioner om den manglende /etc/init.d/iptables...:

http://forums.debian.net/viewtopic.php?t=577&;
http://vhcs.net/new/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=5213&forum=3&post_id=24714
http://www.linuxforums.org/forum/linux-security/43065-iptables-start-boot-debian3-1-a.html

/Finn

              Finn Aarup Nielsen, IMM DTU, Denmark
 Lundbeck Foundation Center for Intergrated Molecular Brain Imaging
   http://www.imm.dtu.dk/~fn/      http://nru.dk/people/fnielsen/