problemer med ISDN services

Hej

Efter at jeg installerede dvdrip fra ftp.nerim.net har jeg ikke siden kunne
logge ind grafisk efter opstart.

Ved installering af dvdrip fik jeg bl.a. meddelelsen:

Foreslåede pakker:
  ogmtools cdrdao vcdimager mplayer rar-2.80 isdnutils-doc libopengl-perl
  libintl-xs-perl ttf-kochi-gothic ttf-kochi-mincho ttf-thryomanes ttf-baekmuk
  ttf-arphic-gbsn00lp ttf-arphic-bsmi00lp ttf-arphic-gkai00mp
  ttf-arphic-bkai00mp libterm-readline-gnu-perl libterm-readline-perl-perl
  xvid4conf libdivxdecore0 libdivxencore0 ygraph
Anbefalede pakker:
  subtitleripper dvdrip-doc libglib2.0-data x-ttcidfont-conf pvm perl-doc
  transcode-doc
Følgende pakker vil blive AFINSTALLERET:
  isdnutils isdnutils-xtools libpostproc0 x-window-system-core xserver-common
  xserver-xfree86
Følgende NYE pakker vil blive installeret:
  dvdrip fping gawk gcc-4.1-base libaa1 libavcodeccvs51 libavutilcvs0
  libavutilcvs49 libcairo2 libdb4.4 libdirectfb-0.9-22 libdrm2 libevent-perl
  libfame-0.9 libfontenc1 libfs6 libgtk-perl libgtk-pixbuf-perl libintl-perl
  libpostproccvs51 libpvm3 libquicktime0 libsysfs2 libxau6 libxfont1
  libxkbfile1 libxss1 transcode tzdata xfonts-encodings xfonts-utils xkb-data
  xserver-xorg-input-kbd xserver-xorg-input-mouse xserver-xorg-input-wacom
  xserver-xorg-video-neomagic xserver-xorg-video-siliconmotion
  xserver-xorg-video-voodoo
Følgende pakker vil blive opgraderet:
  groff groff-base isdnutils-base libartsc0 libavcodeccvs libc6 libc6-dev
  libgcc1 libglib2.0-0 libgtk2.0-common libmjpegtools0 libpango1.0-0
  libpango1.0-common libperl5.8 libstdc++6 libvorbisfile3 mctools-lite oneko
  perl perl-base perl-modules xfishtank xgraph
23 opgraderes, 38 nyinstalleres, 6 afinstalleres og 1230 opgraderes ikke.
36,8MB skal hentes fra arkiverne.
Efter udpakning vil 21,6MB yderligere diskplads være brugt.
Vil du fortsætte [J/n]?

Ved opstart faar jeg foelgende meddelelse:

Starting ISDN-services * error:
* Neither /dev/isdninfo nor /dev/isdn/isdninfo exist
Before you can use any ISDN/facilities ensure you have the proper kernel
modules loaded. These will prabably be 'isdn' and 'hisax'
Read /usr/share/doc/isdnutils/base/README.HiSax.gz
(e.g. with 'zless /usr/share/doc/isdnutils/base/README.HiSax.gz)

Jeg har laest README filen og googlet uden held. Er der nogen der kan hjaelpe mig?

Venlig hilsen Ole