Re: Erfaring med trådløse routere

On Mon, 24 Apr 2006 17:03:40 +0200 Anders Ellenshøj Andersen wrote:

> Se det er i hvert fald en cool box den der NSLU2. Det vil jeg
> medgive. Men efter at have kigget vejledningen igennem, så virker den
> godt nok en smule besværlig at sætte op til mit formål. Der skal jo
> være nat på og alt muligt. Det skulle gerne være rimeligt nemt at gå
> til.

Hvilken (og hvor gammel) vejledning har du kigget på?

Martin Michlmayr, som også vedligeholder ARM kerner for Debian, har
lavet denne side: http://www.cyrius.com/debian/nslu2/

Installation er såvidt vides blevet væsentligt enklere siden da, takket
være forbedringer af ARM support i nyeste kerner.

ARM ser ud til at blive accepteret officielt i Debian Etch:
http://wiki.debian.org/armEtchReleaseRecertification

NSLU2 er inkluderet i udvikler-udgaver af Debians installationsmanual:
http://d-i.alioth.debian.org/manual/en.arm/ch05s01.html#boot-firmware

 - Enden er n_r: http://www.shibumi.org/eoti.htm