SV: netinstall fra floppy

Blot til orientering: de floppies jeg brugte havde dato august 2005, jeg
ledte igen efter hvor jeg havde fået dem  på debian.org, men jeg fandt kun
nogle med dato marts 2005.
Jweg bruge dem og alt gik som det plejer.
Min konklusion er at der må have en periode hvor linket pegede på nogle
forkerte sources.

/paolo