Site wide spamassassin med per-user bayesian filter

Min spamassassin kører nu via amavisd-new sammen med clamav og det virker
fint. Desværre har jeg en del falske negativer, og erfaring viser at dette
kan bringes ned ved at aktivere bayes filtrering.

Problemet er at spamassassin ikke checker den enkelte brugers bayes database.
Spamassassin kører som root, hvilket vist heller ikke er optimalt.

Er der en måde jeg kan få den til at bruge en individuel bayes database for
hver bruger?

PFT.

Anders

--
 - Debian GNU/Linux - KDE 3.5.1 - KMail 1.9.1 -