Re: DNS opslag tager en.. ja de tager lang tid.

Søndag 05 februar 2006 12:18 skrev Anders Ellenshøj Andersen:
> Jeg tror den mængde dnsopslag jeg laver svarer stort set til hvad en
> gennemsnitlig bruger laver. Jeg er den eneste på mit LAN og min aktivitet
> er ikke stor.

Nu havde jeg lige lidt bøvl med min postserver også, og så kom jeg lige til at
genoverveje denne tråd.

Sagen er at jeg kører spamassassin med netopslag, og så anbefaler de faktisk
at man anvender en nameserver cache.. Jeg tror måske alligevel jeg vil
installere et sådan apparatur..

Anders

--
 - Debian GNU/Linux - KDE 3.5.1 - KMail 1.9.1 -