Backup med dvdr

Hej

Jeg vil til at brænde backup af /home og conf-filer. Men istedet for at
jeg selv laver et simpelt script, der brænder nogle mapper ud, er jeg på
jagt efter lidt mere.  De funktioner jeg mest har brug for er at den
brændte data bekræftes og at der skrives til en log/sendes en mail. Så
ved at  backup -jobbet er kørt eller  om der har været fejl.
Bare så at jeg ikke passer på tomme eller defekte skiver. Det ville være
trælst at opdage den dag de skal bruges...

--
/Lars