Re: DNS opslag tager en.. ja de tager lang tid.

Søndag 05 februar 2006 11:34 skrev Peter Makholm:

> Du har fået løst dit problem, men et andet godt hint hvis man laver
> mange DNS-opslag (og laver det samme opslag ofte) er at installere
> nscd.

Hmm.. Jeg læste lige pakkebeskrivelsen. Jeg synes ikke rigtigt den passer på
mig.

Jeg tror den mængde dnsopslag jeg laver svarer stort set til hvad en
gennemsnitlig bruger laver. Jeg er den eneste på mit LAN og min aktivitet er
ikke stor.

Tak for tippet ellers.

Anders

--
 - Debian GNU/Linux - KDE 3.5.1 - KMail 1.9.1 -