Re: At sende en html-fil med en mail

On Wed, 28 Sep 2005 13:02:59 +0200, Flemming wrote:

> Desværre viser det sig at mutt vedhæfter html-filer som text-filer,
> og jeg kan ikke lige se at man kan overbevise mutt om at sende
> attachmentet som text/html type. /etc/mailcap handler vist da kun om
> hvordan indkomne typer skal behandles, ik?

Jeg har lige prøvet at sende en HTML-fil, start.html, med mutt. Den
blev vedhæftet med MIME-typen text/html, som forventet.

Hvad sker der når du prøver?

  Mvh.

--
 "I gotta go right now; someone is videotaping me in my       Adam Sjøgren
  spaceship"                                             asjo@koldfront.dk