Re: At sende en html-fil med en mail

* Flemming Bjerke <Flem@Bjerke.dk> [Sep 27. 2005 15:16]:
> Jeg mente selvfølgelig et program som kan sende html-filer fra
> bash (alle gui-mail-programmer kan jo).

Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået dig korrekt, men
hvis du bare skal vedhæfte en fil til en email fra bash, så er
biabam jo skræddersyet til dig :-)

$ apt-cache show biabam
 <snip>
  A tool that is used for mailing attachments from the commandline.
  It is similar to using Mutt to send attachments on the commandline,
  but without the overhead of a complete email client.

mvh Frederik