Aptitude "Loading cache" langsom

Dette går jeg ikke ud fra er en bug, men derimod en slags hage ved den måde
aptitude holder styr over hvilke pakker den har til rådighed.

Sagen er at når aptitude åbner, så står den og venter i lang tid med en lille
boks hvor der står "Loading Cache". Efterhånden som der kommer mange pakker
ind i Debian, så synes jeg egentlig at det er begyndt at tage en krig at
hente den liste ind. Det må vel kunne lade sig føre at indeksere den slags,
så man ikke behøver at skulle loade så meget information ved hver start,
eller hvad?

Er der andre der synes det er ved at være irriterende?

Anders

--
 - Debian/Unstable - KDE 3.4.2 - KMail 1.8.2 -