Re: Endnu et par custom kernel-image-2.6..... forsøg

> Hov, der kom jo også fejl her! Mangler du at installere e2fsprogs
> eller noget andet der er brug for, for at installeringen lykkes uden
> fejl?

Ja, det er her hunden lå begravet. Jeg havde ganske vist installeret
e2fsprogs, men i en version, der ligger imellem stable og old stable. Jeg
opgraderede til den nyeste (testing/unstable) og geninstallerede min custom
kernel-image-2.6.13.1. I skrivende stund er jeg oppe i min nye kerne og hører
for første gang musik med mit nye Sound Blaster live 24-bit lydkort.

Mange tak for hjælpen

Venlig hilsen Ole Eivind Hansen