Re: reiser4 kan ikke ses i menuconfig

On Mon, 12 Sep 2005 09:02:19 +0200, Anders wrote:

> Hmmm.. ZLIB_INFLATE kan jeg ikke finde nogen steder.

> De to første er i orden. Experimental er slået til, og jeg kører ikke med
> nogen debug settings overhovedet.

Well, hvis alle tre betingelser ikke er opfyldt, så kan du ikke se
noget Reiser4 i menuconfig.

ZLIB_INFLATE slår du til under "Cryptographic options/Deflate
compression algorithm" - jvnf. crypto/Kconfig.

  Mvh.

--
 "What looks large from a distance                            Adam Sjøgren
  Close up is never that big"                            asjo@koldfront.dk