Re: reiser4 kan ikke ses i menuconfig

On Sunday 11 September 2005 19:11, Adam Sjøgren wrote:

> Det virker på min maskine:

Jeg ved ikke hvad der er galt så.

Gamle .config filer som har virket med reiser4, virker ikke mere. Hvis jeg
starter menuconfig med den gamle config fil og gemmer en ny, så sletter den
reiser4 konfigurationen, og jeg kan ikke vælge en ny.

Kan du ikke sende mig en .config fil hvor reiser4 er slået til så jeg kan
teste den?

BTW: Det virker heller ikke med namesys.com's originale patch.

Anders

--
 - Debian/Unstable - KDE 3.4.1 - KMail 1.8.1 -