Re: Sarge og KDE ?

On 2005-08-31, Morfar <morfar@skinkesved.dk> wrote:

ARGF! Kan du ikke lade være med at sende html ?

kun kde-pakken? Det er ikke nok. du skal fjerne _alle_ pakker der har
med kde at gøre.

> urces.list, og bruger f&oslash;lgende mirror:</p><p>deb http://mirrors.suns=
> ite.dk/debian/ sarge main contrib non-free</p><p>deb http://mirrors.sunsite=
> .dk/debian/ sarge main contrib non-free</p>

okay. sarge.

> -get install kde, kommer den fortsat med f&oslash;lgende meddelse om at pak=
> kde:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; depends kde-core but is not going to be =
> t-get install kde-core eller kde-base, som den godt vil &aelig;de. Men s&ar=
> ing; st&aring;r jeg igen med en p&aelig;nt kedelig KDE :)<br /><br />Nogen =
> forslag til hvordan jeg f&aring;r KDE ind p&aring; min maskine ? Eller m&ar=

Prøv for alle de pakker specifikt at bede om sarge:
apt-get install kde/sarge kde-core/sarge kde-base/sarge og så videre for
alle pakker den brokker sig med. Så brokker den sig nok mere. Så kobl
flere pakker på samme linje, også specifkt sarge. Ja. det skal være en
linje. ja. det bliver en lang linje.

--
Sune