Re: problemer med makedev

Hej igen

Onsdag den 31. august 2005 06:11 skrev Jonas Smedegaard:

> Bruger du Debian eller Ubuntu? Hvilken version?

Jeg bruger Debian testing/unstable (nærmere bestemt, når jeg bruger apt-get
install får jeg de nyeste versioner, der ikke er experimental)

> Hvilken kerne? Er det en officiel Debian-kerne eller noget hjemmebygget?

Det er den officielle kernel-image-2.6.10-1-k7, som blev installeret sidste
forår (findes ikke længere som officiel pakke)

> Bruger du devfs eller udev?

Efter test i konsolen tyder det på udev:

debian:/home/omprakash# man udev
Omformaterer udev(8), vent venligst...
debian:/home/omprakash# man devfs
Ingen manualindgang for devfs
debian:/home/omprakash#

>  - Jonas
>
> --
> * Jonas Smedegaard - idealist og Internet-arkitekt
> * Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/
>
>  - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm

Hilsen Ole