Sarge og KDE ?

Hejsa,

Forleden tog jeg en rask beslutning og smed sarge cd'en i min cd-rom, for at
lave en fresh sarge installation istedet for den tidligere woody.

Senere da jeg havde optimeret min kernel etc, skulle jeg til at apt-get'e KDE,
og tilføjede alioth spejlet i min source.list. Men umiddelbart er KDE pakken
broken på indtil flere depencies.

Nu sidder jeg så med en rimelig kedelig KDE, og jeg vil derfor høre om der nogen
som kan give mig en lille update på hvordan det ser ud med KDE og Sarge ? Ligger
der nogen timeline for hvornår jeg kan hive de resterende pakker ned ?

Jeg har endda forsøgt at prøve at få en gammel version ned, med det ligesom den
hænger sig i 3.4.2 (Ja jeg har prøvet at fjerne alioth spejlet fra min
source.list, og endda vælge kde-3.4.1 istedet).

Men den skriver fortsat at den er broken, kan det overhovedet lade sig gøre at
hente KDE ned til sarge p.t ?

Jeg har dog Konq og Kate installeret, så jeg kan heldighvis stadig arbejde. Men
jeg savner lidt noget Kontact, Juk og Kopete. :)

Tak, hilsen Peter