Re: raidhotadd er væk - hvad gør jeg nu?

Lørdag den 20. august 2005 01:26 skrev Jonas Smedegaard:

> Korrekt.

> Smag og behag - personligt har jeg aldrig brudt mig om den gamle metode,
> og nydt logikken i mdadm.

Næh, vi kan hurtigt blive enige om at mdadm er bedre. Min bekymring gik alene
på om jeg risikerer at lave ged i mit raid1 ved at bruge mdadm, når det er
sat op med det gamle system. Og at få lavet ged i raid er altså ikke helt
uproblematisk, vel. Jeg læser det svar: Dit er ligegyldigt om jeg bruger det
ene eller det andet (bortset fra at mdadm er smidigere - og vist også kan
lidt flere ting).

flemming