Xlib

Hej,

Jeg har et lidt mærkeligt problem med min Debian-maskine. Når den har stået et stykke tid (nogle timer), kan jeg ikke åbne nogen GUI-programmer. Følgende fejl opstår:
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Maximum number of clients reached
xterm Xt error: Can't open display: :0.0

Den anden linie antyder, at der kan være alt for mange programmer åbne, der bruger X-serveren, men dette er ikke tilfældet. Det samme sker, selv om jeg ikke har noget åbent overhovedet.

Når jeg logger ud af Gnome og ind igen, er der intet problem, indtil der går nogle timer igen.

Morten

Jeg kører unstable.