Re: Cannot stat - Kopier filer

On Monday 08 August 2005 22:07, Lars wrote:
> (plus hvis folk kan anbefale en ata-controller (ata 133 og gerne
> sata), der er til at have med at gøre i linux..)

Det kan jeg hjælpe med.

http://g2p.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H006292
Styres med BLK_DEV_SIIMAGE i Linux. På min maskine bliver denne prioriteret
før onboard-controlleren, så de diske som sad på denne kom til at være hhv.
hd{a,b,c,d}, mens de på onboard-controlleren hed hd{e,f,g,h}. Mindre problem,
specielt når man bruger LVM.

Med venlig hilsen, Anders Breindahl/skrewz.