Re: ÆØÅ i shellscript - og mange andre steder!

On Saturday 06 August 2005 23:19, Adam Sjøgren wrote:

> Hvad er det, du er ved at lave?

Synes jeg beskriver scriptet godt...

Scriptet modificerer systemets locale og environment

Det er et script der justerer computerens:

/etc/locale.gen
/etc/environment
/etc/apt/sources.list
/etc/network/interfaces

og nogle flere...

Scriptets forskellige dele genereres af et PHP-script - hvorefter brugeren kan
downloade det...

Brugeren der ikke har den tilstrækkelige erfaring med systemet, kan dermed
opsætte et helt system (sådan skulle det gerne ende), ved at besvare en stak
spørgsmål på en hjemmeside...

Opsætningen gemmes i en MySQL database, således at brugeren altid kan hente
sin opsætning igen... (bl.a. ved geninstallation og installation på andre
maskiner...)

MVH Daniel