Re: commandline dpkg-reconfigure locales - uden prompt...

* Daniel Sørensen <daniel@dumazz.dk> [Aug 04. 2005 23:04]:

> En lille workaround der søger for at da_DK er den eneste i listen:
>
> echo "da_DK ISO-8859-1" > /etc/locale.gen
>
> Nu mangler jeg bare at få dpkg-reconfigure locales til at
> fortsætte, istedet for at vente på at man trykker 2x enter :)

Kan du ikke nøjes med locale-gen i stedet for dpkg-reconfigure
locales?

Prøv evt. at kigge i /var/lib/dpkg/info/locales.postinst for at
se hvad dpkg-reconfigure locales udfører.

mvh Frederik