Re: Hvordan kommer jeg lettest på nettet med adsl

> Hvilket mærke og model er dit ADSL-modem, og hvem er din
ZyXEL Prestige 660 Series
> Internet-udbyder (ser ud til at være Telia - men hvilken type
> abonnement)?
Nej, Spray. ADSL bredband 500

>Er det forbundet til din computer via ethernet, seriel
> eller USB?
PCMCIA - ethernet

Det funker fint med suse, og funkede også med suse på den transportable, så
det er ikke hardwaren, som er problemet. *smiler*

Hvilket program skal jeg bruge. (I suse brugte jeg noget som hedder Kinternet)
Og hvilket set-up skal jeg lave?
Jeg har været inde i /etc/ppp/peers/dsl-provider og kigge.
Er det der, jeg skal lave setup??

Jeg skal simpelt hen lige sættes i gang i Debian, da alt er lidt nyt for mig.

:-)
VH Niels