OT: Ordkløveri

On Wednesday 03 August 2005 16:44, Jonas Smedegaard wrote:

> Du omtalte Marillat i et andet, tidligere spørgsmål, ja. Og på en måde
> som inviterede til at blindt at installe uofficielle pakker uden at tage
> stilling til om de fungerer sammen med værtssystemet.
>
> Jeg beskrev tidligere i denne tråd at søge på Google efter Marillat.

Jeg vil ligefrem gå så langt som at sige, at jeg privat, i Daniels dage hos
Debian, udpegede Marillats repository som en nem måde at skaffe sig mplayer
på. Jeg skulle ydermere mene, at jeg rådede ham, da han skiftede til Kubuntu,
at han stadig burde kunne installere mplayer fra samme pakker.

> Siger du dermed at min bror og jeg ikke er beslægtede? ;-)

Hehe, nej. No offence.
Det virkede blot som om, at du troede at de to programmer ``kun'' var
beslægtede. To emner som er beslægtede, kunne eksempelvis være så forskellige
som Ubuntu og Debian. Jeg ville blot virke opklarende; om ikke overfor dig,
så overfor andre læsere.

Er du også maskinkode-kompatibel med din bror? :)
... Hvilket får mig til at tænke på: Det kunne være rigtig smart, hvis
mennesker var kompileret med debugging-symbols. Sygehusvæsenet ville blive
hyper-effektivt.

Med venlig hilsen, Anders Breindahl/skrewz.