Re: VCD udfra DivX og Xvid-film

On Tuesday 02 August 2005 21:43, Jonas Smedegaard wrote:
> Marillats uofficielle pakker laves mig bekendt kun til Debian, ikke
> Ubuntu - det fremgik sandsynligvis tydeligt af den webside hvor du
> kopierede APT-linjen!

Nåh, tja. Hvis jeg ikke husker galt, udpegede jeg den. Debian-pakker plejer at
virke i Debian-baserede distributioner -- men du har selvfølgelig ret.

I øvrigt vil jeg lige påpege, at mencoder er mere end beslægtet med mplayer --
de to kompileres af samme kode.

Med venlig hilsen, Anders Breindahl/skrewz.