Re: Upgradering af stable ... fejl under opdatering af apache

Hej Flemming,

Fundet en løsning på problemet?

Hvis ikke ville jeg foreslå dig at bruge "apt-get" istedet for aptitude...

apt-get install apache

For at undgå problemer i den sammenhæng, er det en god ide at fjerne apache
først

apt-get --purge remove apache

Held og Lykke...

MVH Daniel