Re: Upgradering af stable ... fejl under opdatering af apache

On 22-06-2005 17:16, Flemming Bjerke wrote:

> Det oplyste sagen. Det må vist være en bug. Info siger:
>
> + UPGRADEFROMWOODY=true
> + dpkg --compare-versions 1.3.26-0woody6 eq 1.3.33-6
> + dpkg --compare-versions 1.3.26-0woody6 ge 1.3.29.0.1-1
> + /usr/sbin/apache-modconf apache internal
> expr: syntaksfejl
> dpkg: fejl under behandling af apache (--configure):
>
> Køres kommandoen fås også syntaksfejl:
>
> /usr/sbin/apache-modconf apache internal
> expr: syntaksfejl
>
> I følge man apache-modconf er syntaksen:
>
> apache-modconf apache | apache-ssl | apache-perl [options]

> [...]

Søg efter og udkommentér de relevante linjer i
/var/lib/dpkg/info/apache.postinst

Og husk at rapportere fejlen! :-)

Jeg kan anbefale at bruge kommandolinje-programmet "reportbug" som
ligger i Debian-pakken af samme navn - den er god til at guide dig og
sørge for at inkludere en stak relevant info i rapporten.