Re: Deb-pakke java-app - hvordan?

On 11-06-2005 19:23, Admir Trakic wrote:

> Ja, det var netop min ønske at kende sådan pakke - dog har ednu ikke set p.t.

> ...konkret forslag!?

Allerførst: Undlad venligst at sende kopi til mig personligt, jeg
abonnerer på listen: http://www.debian.org/MailingLists/#codeofconduct

Nej, ingen konkrete forslag, men jeg ville...

1) køre aptitude (blot "aptitude", så det åbner i fuldskærms-modus)
2) finde (vha. "/") tomcat
3) gå ind (enter) under tomcat4
4) se under "Pakker som afhænger af tomcat4"

Den vej rundt ville jeg kigge nærmere på "jspwiki", og måske også
"jetty" (jeg kender ikke tomcat, så ved ikke om "libtomcat4-java" er en
nyere version eller noget helt andet).

Og personligt ville jeg altså kigge efter pakker som anvender cdbs...