Re: testing -> sarge "opgradering"

On Friday 10 June 2005 23:49, Jonas Smedegaard wrote:
> Uh, det overså jeg: Det anbefales ikke længere at bruge apt-get direkte!
>
> Instedet anbefales aptitude - samme rutiner:
>
> apt-get install aptitude; aptitude update; aptitude dist-upgrade

Hold da op, det havde jeg ingen anelse om. Mon ikke de skulle få opdateret
outputtet fra de to?

skrewz@le-skrewz:~$ apt-get -h | grep "Cow Powers"
                       This APT has Super Cow Powers.
skrewz@le-skrewz:~$ aptitude -h | grep "Cow Powers"
                  This aptitude does not have Super Cow Powers.

Lidt mere seriøst, dog: Hvor har du det fra? Link?

Med venlig hilsen, Anders Breindahl/skrewz.