Re: Patch af 2.6.10

On Sat, 9 Apr 2005 15:13:15 +0200, Lars wrote:

> Beklager jeg glemte regel et: ordenlig fejlbeskrivelse...

Ja. At fryse er normalt når computeren går helt i baglås.

> når jeg skriver FX "patch -p1 filnavn" skeer der ingenting, jeg kan
> sagtens afbryde proccessen med Ctrl + C, men min kernel bliver ikke
> patchet, den kan stå i over en time indtil jeg mister tålmodigheden.

Det er fordi 'patch' står og venter på at få noget inddata på standard
input. When in doubt, read the manual...

Hvis 'patch' ikke kan finde de filer den skal ændre i, så står du i
den forkerte mappe eller også giver du patch den forkerte -pN option.

  Held og lykke,

--
 "Det här är bob hund.                                        Adam Sjøgren
  This is really important: This is bob hund."           asjo@koldfront.dk