Re: Skrivning af DVD til video

Hej,

Ifølge manpagen for growisofs, tror jeg at du skal prøve switchen
"-dvd-compat". Når du bearbejder et sæt filer fra en Video-DVD, vil det
vistnok betyde, at DVD'en bliver brændt med den korrekte rækkefølge i
filernes bytemæssige placering.

Så prøv:
`growisofs -dvd-compat -Z /dev/hdc -R -J DVDVOLUME/'

Med venlig hilsen, Anders Breindahl.