Re: Floppy-drev virker ikke.

Hej.

  Jeg har været inde for at finde ud af hvad jeg skal gøre og fandt så din mail adresse,så derfor skriver jeg til dig,håber så at du kan hjælpe mig og at det er ok jeg skriver til dig.Mit problem er at når jeg går ind i denne computer kan jeg ikke se at jeg har et a drev,som skulle ligge som et icon,alle de andre drev,dvd osv,som jeg godt kan se at jeg har,men bare ikke a-drevet,har prøvet at skifte det med et nyt for at være sikker på at det virker .men det kunne den heller ikke finde.
  Jeg kan godt se at det får strøm og virker ok i opstarten som det skal.Stik osv inde i kassen sidder rigtigt,så det er bare noget lort.Håber bare at der er en der kan hjælpe mig.
  VH Kim.