Re: Digital signatur, udlevering af offentlig nøgle.

Ok. Men der må trods alt være forskel.. Det er vel lidt sværere at misbruge en
offentlig nøgle?

Jeg kunne godt tænke mig en opsætningsmulighed der restringerer udleveringen
til kun danske sites, f.eks..

Nå.. Men det ender nok med at jeg sætter den til send always så.

Tak for svaret.

Anders

--
 - Debian/Unstable - KDE 3.3.2 - KMail 1.7.2 -