Digital signatur, udlevering af offentlig nøgle.

Efter jeg har fået digital signatur har jeg lagt mærke til at mange sites
gerne vil have min offentlige nøgle. F.eks. wired.com.

Hvad synes i er det bedste at gøre? Skal jeg bare sætte konqueror til altid at
sende min nøgle? På den anden side syndes jeg ikke der er grund til bare
uhæmmet at sende nøglen rundt til alle og enhver.

What say you?

Anders E. Andersen

--
 - Debian/Unstable - KDE 3.3.2 - KMail 1.7.2 -