Re: Opstarts problemer

Hej Jens,
Jeg ved ikke helt, hvad problemet er: At XFree86 ikke nices til -10 betyder
ikke, at den ikke burde starte. Så jeg tror egentlig, at der er noget andet
galt end den warning, du skriver.
Du ville have gode muligheder for at genopsætte XFree86 med kommandoen:
`dpkg-reconfigure xserver-xfree86' (som root). Ellers kan du hacke dig
igennem filen /etc/X11/XF86Config-4.

Det ville være rart at se de elementer fra din XFree-log, som er markeret med
(EE). De kan typisk findes i filen /var/log/XFree86.0.log.
Hvis du har mulighed for det, ville det være optimalt at vedhæfte hele filen.
Ellers kan du bruge kommandoen `cat /var/log/XFree86.0.log | grep "(EE)"', til
at finde fejlmeddelserne, som du så kan skrive af.

Med venlig hilsen, Anders Breindahl/skrewz.