Re: Læse-/skrive hastighed på diske

Jeg har et script der hedder /etc/inid.d/custom.sh der ser således ud (der er
også et par andre kommandoer som ikke har betydning for dette problem):

#!/bin/sh
# Set up custom settings for this server (spindown times etc.)

hdparm -m32 -c3 -u1 -d1 /dev/hda
hdparm -m32 -c3 -u1 -d1 -S60 /dev/hdb

Dette script har jeg så manuelt linket til /etc/rc2.d/S80custom

(med ln -s)

Works for me(TM).. :)

Anders

--
 - Debian/Unstable - KDE 3.3.2 - KMail 1.7.2 -