Re: Xinelib 1 i unstable er usædvanligt cpu hungrende.

On Friday 21 January 2005 18:29, Frederik Dannemare wrote:

> Nope, men jeg kan til gengæld ikke pt med xine afspille mp3 (no demuxer
> plugin avail.). Har ikke undersøgt sagen nærmere endnu.

Mp3 virker fint (her hos mig i det mindste), men ogg virker ikke. Der er en
bug report på det problem (#288331).

Men det med cpu forbruget er lidt noget ged. Jeg plejede at kunne starte
kaffeine på min server og køre goom over ssh på min laptop. Det kan jeg ikke
mere. Den spiser så meget CPU at det hakker mærkbart.

Anders