Re: raid1 på stable???

Onsdag den 19. januar 2005 16:54 skrev Jonas Smedegaard:

> Der er mange måder at gøre ting på.
>
> Debian giver mange valg - bl.a. kan du vælge at installere dele af dit
> system manuelt istedet for at bruge pakker (f.eks. vha. pakken stow).
>
> Du kan også vælge at kompilere dine egne kerner fremfor at bruge dem
> Debian tilbyder.

Tak, skal I have begge to for gode bud på hvordan vi får løst problemet.

Der er vel ikke en af jer der vil sende mig en .config for en raid-duelig
kerne (uden initrd) så jeg kan kigge på hvad I har medtaget i kernen. Bare så
jeg har en mulighed for nogenlunde at udelukke at det er kernen der er noget
galt med.

Flemming