Re: Start af PvPGN server fra php

Hej Anders,
Uden at vide ret meget om programmet, vil jeg alligevel tillade mig at
komme med et par bud.
Du kunne prøve at starte den i screen, som er en løsning, nok ikke den
bedste, men ellers prøv at kig paa nohup.

Med venlig Hilsen/Kind regards

Mads N. Vestergaard

--
| Mads N. Vestergaard - +45 36 949 942 - mnv@timmy.dk |