Apache 1.3.26 (stable) defunct

Hej liste

OS: Debian 3.0r3
PHP: Backported 4.3.9
MySQL: Backported 4.0.22

Jeg sidder med et problem, hvor en meget belastet apache server har
defunct/zombie processer meget tit.

Jeg har debugged en del og kan simpelthen ikke finde nogle fejl i loggen, der
burde forårsage dette.

Jeg har prøvet at fjerne lignende rotatelog entries i hver vhost:

ErrorLog "|/usr/sbin/rotatelogs /var/log/apache/vhosts/site203/error.log
604800"
CustomLog "|/usr/sbin/rotatelogs /var/log/apache/vhosts/site203/access.log
604800" combined

Jeg har også disabled PHP cachen, men det hjælper heller ikke.

MySQL error loggen viser heller ikke nogle fejl.

Måske har jeg set mig blind på et eller andet.

Input modtages med kyshånd! :)

--
Med venlig hilsen

Lars E. D. Jensen