Re: Hvilke drivere behøves i kernen?

On Thursday 04 November 2004 20:23, - wrote:
> Jeg er netop ved at kompile min kernel (fra 2.4.18 til 2.6.9) og er lidt i
> tvivl om hvilke drivere jeg kan udelukke, findes der ikke et sted hvor man
> kan se hvilke drivere der bruges FX til netkort..

Den bedste hjælp er efter min mening den indbyggede hjælp i menuconfig. Der er
sikkert tilsvarende hjælp hvis du bruger en anden konfigurationsmetode.

For net skal du have tcp/ip v4, og en netkort driver (se under 10/100
adapters), og umiddelbart ikke andet.

Anders

--
This email was written using KMail 1.7 (KDE3.3) on Debian GNU/Linux