Re: Dybt chokerende: min debianbox er frosset for 2. gang

On Thursday 28 October 2004 18:13, Esben Jon Jensen wrote:

> Du skulle vel ikke tilfædigvis bruge NVIDIA's X drivere? Jeg har hørt
> om folk som har haft tilsvarende problemer med de drivere og Mozilla.

Jeg skal ikke her afvise, at det ikke kan ske, at nvidias driver kan
forårsage problemer, men jeg har nu brugt deres driver på en del
maskiner, siden den så dagens lys (3-4 år?), og jeg har ikke oplevet et
eneste crash forårsaget af driveren de seneste par år.

Jeg har faktisk ikke oplevet et eneste X crash siden de spæde
nvidia-dage - lige med undtagelse af et par gange, hvor jeg
eksperimenterede med artsd (kde) settings (aktivering af 'full duplex'
i artsd (KDE) fryser gerne hele maskinen med visse lydkort og
dertilhørende halvdårlige drivere).

Men ellers - som allerede foreslået - tjek med memtest86/memtest86+
--
Frederik Dannemare | mailto:frederik@dannemare.net
http://qa.debian.org/developer.php?login=Frederik+Dannemare