Re: Dybt chokerende: min debianbox er frosset for 2. gang

----- Original Message -----
From: "Esben Jon Jensen" <jon@dpdk.dk>
To: <debian-user-danish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, October 28, 2004 6:13 PM
Subject: Re: Dybt chokerende: min debianbox er frosset for 2. gang

On Wednesday 27 October 2004 22:47, Flemming Bjerke wrote:
> Jeg er næppe kommet mig over chokket endnu: Min debian-testing-box er
> frosset igen - denne gang da mozilla skulle finde et link. Jeg kan
> ikke lige finde nogle indikationer i dmsag, message og syslog på hvad
> det det kan være. Nedenfor ses messages for det relevante tidsrum.
>
> Er der nogen der har ideer til hvordan jeg skal få styr på denne
> uholdbare situation? Det er jo langt værre end Mandrake og Suse.

Min erfaring er problemer med grafikkortet når maskinen fryser ved brug af
browser. Check drivere og evt. prøv at køre med et andet kort for, at se om
fejlen gentages. Symptomet plejer at være at hele maskinen fryser, man kan
derfor ikke se noget i loggen og man når ikke at registrere fejlen.

Mvh. Kim