Re: En bunke sære fejl på mit VIA EPIA M10000N

En mulig årsag til denne fejl kan muligvis også have været at
partitionstabellen ikke har været oprettet korrekt. Jeg er ikke så vant til
at fedte med den slags så jeg har muligvis oprettet filsystemet på en forkert
måde.

Jeg fandt ud af at webmin havde en partition manager, og det sære var at min
partition ikke blev vist i webmin. Efter jeg oprettede den der, så har jeg
heller ikke haft flere problemer.

Det er selvfølgelig et problem, at jeg har lavet så mange ændringer at det
ikke rigtigt er til at sige, hvilken en af dem der har gjort udslaget.

Anders

--
This email was written using KMail 1.7 (KDE3.3) on Debian GNU/Linux