Re: Software/scripts til virtuelle domæner

On Friday 15 October 2004 12:18, Anders Ellenshøj Andersen wrote:
> Det er heller ikke en kæmpe installation jeg skal lave. Bare en 5-10
> domæner der skal hostes..

Tak til alle der kom med indlæg. Jeg endte op med at installere virtualmin.
Der er et par gotchas i installationen man lige skal overkomme. (Quotas skal
eksempelvis være installeret ligegyldigt om man skal bruge det eller ej..?)
Dokumentationen er nærmest ikkeeksisterende, men når det kører så kører det.
Det integrerer ok med resten af debian, så der er et minimum af manuel
scriptopsætning, hvilket jeg synes har stor betydning.

Med Venlig Hilsen

Anders E. Andersen

--
This email was generated using KMail 1.7 (KDE3.3) on Debian GNU/Linux