Re: Software/scripts til virtuelle domæner

On Friday 15 October 2004 11:38, Jonas Smedegaard wrote:
> scalemail (kun postfix)
>
> gforge(-*)
>

> Men det mest omfattende og lovende jeg ved af er desværre ikke pakket
> til Debian - men check det ud alligevel: http://ispman.sf.net/

Jeg begynder mere og mere og hælde til Virtualmin, selvom den ikke giver
virtuelle mailbrugere, ser det alligevel ud til at det burde køre på en
tilfredsstillende måde.

Det er heller ikke en kæmpe installation jeg skal lave. Bare en 5-10 domæner
der skal hostes..

MVH

Anders

--
This email was generated using KMail 1.7 (KDE3.3) on Debian GNU/Linux