Re: Kdevelop3 fejler når den compiler en simpel tutorial øvelse fra en skabelon.

On Sat, 09 Oct 2004 16:49:40 +0200, Michael wrote:

> Jeg er lidt ked af at skulle gengive hele filen her da den er lang,
> men her er den:

Du kunne jo nøjes med at kigge i den selv efter fejlmeddelelser.
F.eks.:

> cpp: installation problem, cannot exec `cc1plus': No
> such file or directory

cc1plus ligger i pakken g++-3.3 på min maskine. Har du g++
installeret?

  Mvh.

--
 "Unfortunately, much of the Web is like an anthill           Adam Sjøgren
  built by ants on LSD"                                  asjo@koldfront.dk